czwartek, 26 stycznia 2012

Mniam mniam mniam.


Witajcie!
Są ferie, a ja praktycznie większość czasu spędzam w domu. Stwierdziłam więc, że czas z tym skończyć. Wybrałam się z koleżanką na zakupy. Miałam zamiar kupić sobie sukienkę, ponieważ cierpiałam na WBS (Wielki Brak Sukienki), a ten rok jest rokiem moich osiemnastek! Potrzebna mi chociaż jedna - piękna i cudowna.
Okazało się, że rzeczywistość przerosła moje oczekiwania! :)
Mój portfel jest teraz całkowicie pusty, ale jestem baardzo zadowolona.
(z góry przepraszam za jakość zdjęć)



Zielona torebka to czysto spontaniczny zakup. Jej kolor jest naprawdę wiosenny i całkiem inny, więc będę się wyróżniać.
Torebka - New  Look


O takich rękawiczkach marzyłam! Są naprawdę świetne, a do tego bardzo ciepłe. 
Rękawiczki - Reserved

Moja biżuteria od już wielu lat ściska się w szkatułce i sama prosiła o coś nowego! 
Stojak na biżuterię - Home&You

 Mój skarb! Najlepszy zakup jakiego dokonałam podczas tych zakupów. Piękna, delikatna, dziewczęca... :) 
Sukienka - Zara

Buty to kolejny spontaniczny zakup. Namówiła mnie do nich koleżanka. Pasują mi do sukienki, więc cały strój na osiemnastkę mam skompletowany (kopertówkę czarną posiada ;).
Buty - Deichmann.


Życzę wszystkim udanego zimowego wypoczynku, a tym, którym, tak jak mi, kończą się ferie - korzystajcie z ostatnich dni wolności! :) 

Ann.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz