czwartek, 26 stycznia 2012

Zapachowe inspiracje

Witam czytających, o ile jakiś już zyskałyśmy. Dzisiejszy wpis postanowiłam poświęcić zapachowym inspiracjom [w tej chwili żałuję, że Internet nie ma możliwości pokazywania zapachów], jakie od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie. Pogoda nie sprzyja wychodzeniu z domu, więc siedząc z kubkiem coli mam czas na zakupy, co umożliwia również liczne otwieranie sklepów internetowych przez kolejne sieciówki.
Jakie perfumy uwielbiam?
Może zacznę od Dolce&Gabbana "Light blue", ponieważ je uwielbiam najbardziej. Są moim zdaniem bardzo lekkie i świeże, a zarazem utrzymują się bardzo długo, przypominają mi swoim zapachem mieszankę różnych cytrusów. Są to zdecydowanie moje ulubione zapachy lata, ponieważ mimo upału można dzięki nim poczuć się świeżo.

Kolejnymi z moich ulubionych perfum jest zdecydowanie Versace "Bright crystal". Są bardzo subtelne, jednak dość słodkie. Nawet flakonik oznajmia, że są bardzo eleganckie i "pasują" na wielkie wyjścia.

Na co dzień uwielbiam pachnieć perfumami Burberry "Body". Są bardzo przyjemne, również zaliczyłabym je do słodkich zapachów, które są idealne dla młodej dziewczyny :-).


I ostatnie, które polecam osobom uwielbiającym zapach bzu i konwalii. Są cudowne, długo się trzymają i są warte zakupu!
A tymczasem uciekam sprzątać i cieszyć się ostatnimi wolnymi dniami. Pozdrawiam wszystkich, B.

1 komentarz: